pondělí 24. října 2011

SEX, LÁSKA A PARANOIA

Mám sklony věřit svým přehnaným představám. Občas se v noci probudím a ačkoli se mi příšerně chce, prostě se nejdu vyčůrat, neb jsem přesvědčen o tom, že po chodbě se procházejí duchové (bydlíme v půdním bytě děsně starýho domu, musela tu zemřít už velká spousta lidí!). Nebo, ze života (tohle se mi stalo například dneska), zvoní mi telefon a číslo, ze kterýho mi kdosi volá, nemám uložený. První mě napadne, že se mi snaží dovolat některý z profesorů, protože mám nějakej šílenej průser, kterej chce vyřešit. Mezi mé vlastnosti patří mimochodem i oddalování řešení problémů, takže telefon nechávám prostě jen dozvonit...
Teď z trochu jinýho soudku, nicméně navážu. Ne že bych se tomu divil, ale vůbec nejsem zvyklej na tak málo komentářů. O to víc mě dostalo, že jeden ze dvou komentářů na mém novém blogu psal jakýsi anonym a ptal se mně na můj milostný život.
A zde se zase projevila ta má otravná vlastnost. Jako první mi přišla do hlavy myšlenka na překrásného, ač stydlivého samečka, který se touto cestou ujišťuje, že jsem volný. Hned nato jsem si představil některého svého bývalého, kterak to píše, aby se ujistil, že můj milostný život stojí za prd a mohl se tomu škodolibě a nahlas zasmát.
Přece jen jsem dost racionálně uvažující člověk a opravdu si uvědomuju, že to nejspíš byl prostě jen někdo, koho zajímají mé srandovní souložící historky (ten někdo mě dost možná zná i v reálu, neb osobně těmito historkami doslova hýřím). Ať už to byl kdokoliv, udělám neobvyklou věc - splním jeho přání a ke svému sexu se vyjádřím. Pokud by to opravdu napsal nějaký dokonalý, leč nesmělý hezoun, jenom dobře. Pokud by to byl některý můj ex, nechť se tedy pobaví, veselá mysl - půlka zdraví, a co já bych pro své bývalé miláčky neudělal. A pokud by to psal prostě jen někdo po mých story lačnící, bude zklamán.
Ano, je to tak. Ačkoli to moc nechápu, jsem bez partnera, a to jakože úplně a jakože fakt dlouho. Už mě nebaví nějaké "sexíky na jendu noc". Párkrát jsem to spáchal, méněkrát než myslíte. Ani jeden z nich v tom nebyl dobrej. (Doufám, že to čtou.)
Závěr? V tomto stavu hodlám setrvávat po dobu neurčitou. Docela mě to už i přestává srát. Teď jenom doufám, že to všechno nevyznívá jako nějaký skřeky starý panny.........

Jen tak něco na odlehčení staropanenské atmosféry:
Smutný pán stojí v parku. Přijde za ním chlapeček a povídá: "Smutný pane, kouká vám kousek přirození." a smutný pán odpoví: "To není kousek... To je celé."
Hynek Dorablee


PS: žádám onoho anonyma, aby mi neničil iluze )

9 komentářů:

  1. excelentní :)věta: "Ačkoliv to nechápu, jsem bez partnera." mě naprosto dostala :D taky si ji často říkávám a ač to zní sebenamyšleněji :D prostě to vážně nechápu :D jinak super čteníčko! Suma sumarum, opět se potvrdilo co? no že HYNEK JE BŮH!!! :-* Vito

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevíš, jakou mám radost, že zase píšeš. A mimochodem, já být chlapec, tak tě chytím a nepustím, takže to nechápu snad ještě víc než ty, že jsi bez partnera :) Jo a ještě jedna věc tvé články jsou úžasnější než úžasné...

    OdpovědětVymazat
  3. A zatímco ostatní blogy se začínajícím školním rokem krachují či snad končí úplně, Hynek hlási comeback a nám nezbývá nic jiného než radostné "Jééj!"

    OdpovědětVymazat
  4. Štěstí, že si nemusím o pikantní historky psát jako anonym... ;-) Hyňous, mrňous, spisovatel...být tebou, tak si tu přihlášku na žurnu dám jenom tak pre istotu... ;-)

    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. já si tuhle větu taky říkám dost často: "Ačkoliv to nechápu, jsem bez partnera." Asi je to tím, že hezký a použitelný kluci ať homosexuálové nebo heterosexuálové prostě došli :( Jinak hezkej článek :)jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  6. Budu tajemnej :D :D tak nic...24. října 2011 v 20:06

    Konečně zpět. Jedinej blog, kterej čtu, jehož autor si dal tak velkou nelidskou pauzu. Konec konců a návratů, ať už si můžu zase Dorablee nastavit jako domovskou stránku. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Duchové... od doby, co znám Supernatural mám chuť mít kolem postele kruh ze soli (nemůže ji překročit žádný duch). :D

    Mimochodem: najít si partnera je dost těžké. Nikdo nemůže splnit požadavky nás, dokonalých. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Hynku, z toho že se bojíš duchů si nic nedělej, já taky :D A v noci, když celej barák (kromě mě samozdřejmě) spí, tak taky radši nevycházím z pokoje...Myslím, že máme dost věcí společných. Teda kromě cigaret. A alkoholu. Jak se říká, dám si jen příležitostně. Jediné čemu se nebráním je voďár... :D Ale pochybuju, že by tě zajímal můj život. Pokuď si v naději, že za kompem sedí nějaký 'fešný' zajíček, zklamu tě. Jsem obyčejně neobyčejná 15ti letá holka, která též kalhoty nakupuje v dětském a podprsenku nenakupuje vůbec, a která by se chtěla proslavit výrokem: ,,Každý fajn muž je gay nebo bi. Heterákům totiž testosteron leze na mozek.'' Jinak už se těším na další článek. Kluci (alespoň v mém okolí) se stydí/bojí přiznat barvu, takže dokud se Carrie nedostane do NY, pravděpodobně zůstane bez Stanforda.... LoLa :)

    OdpovědětVymazat