úterý 25. října 2011

BJÖRK: MEDÚLLA




Jen málokdy se mi podaří najít cédéčko, ze kterýho jsem úplně paf. No, a tohle je jedno z nich.
To, že Medúlla existuje, jsem věděl už dlouho, nicméně zaposlouchat do ní jsem se dokázal až nedávno. A je to album opravdu opravdu výjimečný.
Celý je to na téma voda, čehož se Björk od první až do poslední písně drží. Užívá lidských hlasů (a to nejen zpívání, ale i různých vzdechů) více, než nástrojů.
Důstojná a záhadná krása.

Playlist:
01 Pleasure Is All Mine (ta je skvělá)
02 Show Me Forgiveness
03 Where Is The Line
04 Vökuró
05 Öll Birtan (taky moje oblíbená)
06 Who Is It
07 Submarine
08 Desired Constellation
09 Oceania (mmm)
10 Sonnets / Unrealities XI
11 Ancestors
12 Mouth's Cradle
13 Miðvikudags
14 Triumph Of A Heart
15 Komið




Hynek Dorablee

5 komentářů:

  1. Ano, můj příští typ bude určitě na Daniela Nekonečného a jeho píseň Pročpak si nezatancovat :DDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě, že to tady čtu! Daniel sice nejde s paní Björkovou moc srovnávat, ale tip je to dobrej - tak zaplať svůj dluh, co sis natropil neznalostí textů :) Tonda

    OdpovědětVymazat
  3. miluju Bjork, miluju Medullu od té doby, co si ji táta pouštěl na elpíčkách :D

    OdpovědětVymazat
  4. Great hair. Do you like follow each other? I´d be glad. Let me know. Melly ♥

    OdpovědětVymazat