středa 26. října 2011

RIP VLASY

Na své vlasy jsem docela háklivej.
O to těžší je pro mě skutečnost, že kadeřnice, která mě stříhala, stříhat vůbec neumí. Odteď mě oslovujte výhradně "kastrole".
Jsem moc moc smutnej.
A zítra jedu do Prahy.

Hynek Dorablee

21 komentářů:

  1. chudáku..já jsem nedávno málem skončila s půlkou hlavy bez vlasů když jsem kadeřnici řekla že chci malej decentní podhol :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nebuďte smutný, pane Kastrůlku, časem to doroste. Nemůžete taky pořád vypadat dobře, žejo...Jak by si potom připadali ostatní? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Budu tě milovat i jako kastrola.
    M.

    OdpovědětVymazat
  4. No tak,postni prosím!

    OdpovědětVymazat
  5. Hynkuu! Neudusil jsi se nám tím Ostravským smogem?

    OdpovědětVymazat
  6. Hynku a netvrdil si nám náhodou, že budeš zase, když ne "daily" tak aspoň "weekly"? A teď nejsi ani "monthly" !

    OdpovědětVymazat
  7. TAK TADY UŽ KONČÍ VŠECHNA SRANDA HYNKU!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  8. vsechno nejlepsi k svatku Hynku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny články (je jich jen 5:( jsem si přečetla už asi 3x... vím jak moc je těžké udržet si zájem o blog... ale ty už tu máš věrné fanoušky, kteří budou rádi za každou pitomost...kdybys napsal knihu určitě bych si ji koupila :D mohla by se jmenovat třeba Hynkův život, nebo Hynkův veřejný deníček :D LoLa

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem tak dopadla. CHCI ZPÁTKY SVOJE DLOUHÝ VLASY, KURŇA! Vážně mě ti kadeřníci štvou. Příště se radši ostříhám sama. Teď vypadám jak losos, to je hrozný.

    OdpovědětVymazat
  11. Kaderníčky sú zlo, preto sa strihám sama.

    OdpovědětVymazat
  12. tak to bych chtela videt.prave lituju,ze jsem si ostrihala a vlastne nekdy obarvila vlasy.

    OdpovědětVymazat
  13. NAPIŠ NEBO UVIDÍŠ!!

    OdpovědětVymazat
  14. proto k zadne nechodim, vetsinou jdu od nich nespokojena. malokdy se mi stalo, ze bych od ni vyšla a citila se v nocem ucesu skvele :D :)
    a proto jsem na ne zanevrela, a druha vec je , jak furt zdrazujou, stejne si vlasy nechavam dlouhe, obcas zastrihnu konecky a je to :)

    OdpovědětVymazat
  15. Kadeřnice jsou příšerné. Ještě se mi nestalo, že by mě nějaká ostříhala tak, abych vypadala normálně a byla naprosto spokojená. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jaj. Jo to je fakt nejhorší, některé kadeřnice nic neví :/.. já jednou byla, vlasy jsem měla do pasu, říkám.. 10cm max.. a vzala mi to nad ramena :/..

    naštěstí, moje nejlepší kamarádka je kadeřnice, takže důvěřuju jenom jí :) takhle je to nejlepší :))

    OdpovědětVymazat
  17. Jinak, máš to tady hezký a články taky :) moc :)

    OdpovědětVymazat
  18. Á, další člověk, který není spokojený s výkonem kadeřnic! Nemáš náhodou zájem o členství v mém klubu "Naštvaných a zklamaných zákazníků"?
    Mě zas nedávno fakt strašně zastřihla ofinu (konečky vlasů už opravdu nepočítám!), takže jsem si jí musela doma zarovnávat sama. Dopadlo to tak, že jí mám do půlky čela a vypadám fakt děsně. Alespoň je jakžtakž rovná...

    OdpovědětVymazat